Härligt, härligt..*

Godmorgon tisdag! :D
Har nog inte fått tillräckligt med sömn inatt eftersom jag känner mig som en zombie just nu..(det låter vi sminket fixa;P)
Emh, nu ska jag borsta tänderna & fixa mig..Sen drar jag iväg till skolan WIIE ;D haha, ironik! Men vi slutar kvart över ett så det är rätt lungt. Få se om jag tränar ikväll  pga match imorgon & då vill man vara pigg & fräsch i benen. Jag borde ha lärt mig från förra veckan. Två dagars träning + Match är inte bra dagen före ännu en match :P Borde vilat någon av träningarna. Jaja, försent att tänka på nu men jag kanske ska ta det lungt idag & kanske bara ta en joggingtur?

Haha, vi får se. Ha en fin dag, det ser ju ut att bli vackert väder idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0