Hej kom & hjälp mig!*

Hej, vilket väder..? Helt sjukt. Och väldigt deprimerande att det hela tiden regnar. Men vet ni vad signe ska göra?  Jo hon ska spela match i detta väder, erkänn sköj? Noooo thank you! Men vi måste vinna idag. Vi SKA vinna, även om vi möter serieledarna så ska det gå. ;) men jag måste ta mig en powernap nu. Jag ät helt slutkörd asså. Jag somnar nästan, aå det är nog bra om jag sover en stund innan matchen.. Annars? Har  ni det bra i regn & rusk-vädret ?' Önska oss gärna ett lycka till, till matchen för det kan nog behövas ;)
Och ha en trevlig fredag allesammans!
Jag just  nu...

Haha, fruktansvärd  bild, det syns att jag är trööttt....?



Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till :D

2009-05-08 @ 16:04:37
URL: http://joohannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0