Lovisa & jag*

Nu är jag hos Lovisa(Lollo)..Det blev ändrade planer inför dagen när Lollo ringde klockan tolv & frågade om jag ville hänga med in till stan. Så jag åkte till henne, & sen tog vi bussen tillsammans in till stan. Det var sjukt mycket folk eftersom det var göteborgsvarvet idag! Jag hittade ett sött linne, en bh och två ögonskuggor från Make up store, en lila & en grön. Tyvärr inga bilder eftersom detta inte är min dator. Men bilder kommer imon ;)
Ikväll är det ju Eurovision Song Contest, och det måste alla se på! Ska bli riktigt spännande faktiskt. Men nu ska jag ock Lollo spela boll här utanför ;) haha, som tidsfördriv..Men vi hörs, Pussar!


Kommentarer
Postat av: Helena

Asså Signe, shit vilket jobbigt teckensnitt du har på texten! Går ju knappt att se vad det står:O Haha. Jag varnade ju dig om att det skulle vara mycket folk,inte sant?;) <3

2009-05-17 @ 20:42:09
Postat av: Cassandra

Asså, jah fattar inte vad det står :P

2009-05-18 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0