Myskväll *

Oja, nu blir det mys-kväll för fulla muggar ;) Film, trevligt sällskap(Nora, Tove, Jag, Linda?), nagellack, skitsnack, skratt & onödiga kommentarer...Vad mer kan man önska sig? Joo nybakade choklad-muffins :D Mhhmmm, det ska jag baka. Skulle egentligen behöva plugga ikväll men orkar man det? No, i don't think so! ;);) Hmm, undra vilken film vi ska se? Nora har kanske laddat ner ( shh, hemlis) ngn film :P Ja, lite olaglig får man vara!  Ajuste det är ju sönag idag..Alltså skola imorgon :/
Jag ska försöka var lite duktig och ta lite kort & ladda upp ;) Muffins recpet kanske också kommer :P Haha, detta kanske blir en matblogg istället´..HAHAH, faktiskt så gjorde jag köttfärssås & spaghetti förut, duktig som jag är ;)
Jaja, ha en rolig kväll Pussar på er!<3

Kommentarer
Postat av: Kicken

ååh, har ni också muminmuggar?! Visst är de söta. Vi har jätte många, typ alla förutom 10 st eller något... Vad roligt och mysigt det lät med myskväll. Själv har jag precis packat upp sakerna från pappa ;)

kram

2009-05-10 @ 20:48:17
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0