Shopping!*

Hej, dålig uppdatering men jag har varit i stan hela dagen..Först åkte vi med klassen till Chalmers vetenskapsfestival..Gjorde lite experiment m.m. Sen när klassen skulle åk hem stannade jag i stan för att möta min syster för lite shopping. Jag älskar shopping & med systern som sällskap kan det inte bli annat en bra. Fick med mig en blus och en skön t-shirt + ett par svarta glans-tights. :D Jag lägger upp bilder nedan, och en till bild på en blus jag köpte på Allum förra helgen. Jag har haft en underbar dag men nu börjar hjärnan min bli lite trött, efter att den gått på högvarv så länge ;) Men jag måste plugga lite inför engelska-provet imon innan hjärnan ballar ut totalt..Haha. Hoppas ni haft en lika fin dag som jag..
Till alla skoltrötta: Det är bara några få veckor kvar till sommarlov! Bit i o kämpa så kan ni känna er stolta efteråt!

T-shirt från Monki: 120:-


Blus från BikBok: 299:-



Blus från Ginatricot: 249:-


Tights från Monki: 180:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0