Skolavslutning*

Just nu sitter jag och tänker på skolavslutningen & min födelsedag..Haha jag fyller år på skolavslutningen.(11 juni) Men iallafall, jag ska nämligen sjunga i ett band på skolavslutningen och jag blir så jäkla nervös varje gång jag tänker på det. Haha, egentligen borde jag inte vara nervös.. Jag har ju redan sjungit inför skolan.. Men nu är det massa föräldrar där. JAja, man kanske bara ska få det gjort?
Och ifall ngt skulle hända kan man ju gömma sig i typ två månader tills sommarkovet är slut och hoppas att alla glömt att Signe snubblade när hon skulle sjunga på skolavslutningen 2009.... Ne usch, vi får hoppas att inget sådant händer!

Men erkänn att det är en bra present, att få sluta skolan?
Nu ska jag ta bilder på mina ögonskuggor & mitt linne ;) Hörs sen Pussar!<3

Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅÅÅHH! Det vill jag se, kanske kommer till din skolavslutning då:D <3

2009-05-18 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0