Sommarkänslor & shopping!*

Hejsan i värmen ;)
Det var sjukt mycket folk i stan idag..Men härligt! Det märks verkligen att sommaren är här. Jag hittade inte så mycket, men jag hittade ett par låga vita converse, dock inte original( med blåa & röda ränder på sulan)  dessa är hel vita! Orginalen skulle inte komma in förräns till midsommar o jag vill ha dom NU! så det fick bli dom helvita men dom är inte fyskam dom inte. Sen hittade jag en UNDERBAR kavaj på Zara! Jätte snygg, och helt perfekt att ha över en snygg tisha elr klänning! Man kan ha den till allt helt enkelt.
Så förutom att jag inte hittade ngn klänning, jeansjacka & sandaler är jag skit nöjd med dagens shopping! Nu ligger köttet på grillen och väntar på att få ätas upp, MOHAHAH! ;D haha, guud vilka sommarkänslor jag har just nu.. O Peace And Love! HERE I COME!!

Pussar// signe



Bilder tagna med min pissmobilkamera!





Kommentarer
Postat av: Cassandra

Så du bara vet Signe...

så äger din blogg;)

2009-05-29 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0