Träningsvärk? OJA!

Imorgon iallfall ;). jag kom hem från matchen för ett tag sedan, fan va kallt det är ute?! Jaja, matchen började bra men sen tappade vi det helt..Ne nu måste vi rycka upp oss! Match på fredag igen, då kommer det gå kanon! ;D MEn sen har jag ngt emot hemmamatcher, vissa älskar hemma matcher eftersom då kommer det mkt folk+ att man blir så nervös..Liksom på borta match behöver man inte skämmas, där finns ju oftast ingen man känner, elr ens föräldrar brukar ju titta men annars.
Resultatet? Haha, vi blev helt utklassade, även om vi skulle haft minst tre mål..otur!) Men det blev 6-1...Väldigt pinsamt men nu ärdet bara att ladda om för nästa match, jag är ändå hyfsat nöjd med min insats idag.
Sitter just nu & avnjuter en kopp te´och en macka. Mumma! Men jag ska snart gå och lägga mig, det är svenska prov imorgon o då vill man ju att hjärnan ska fungera. ;)
Ne snart blir det bumms i säng, det ska faktiskt bli skönt med mkt sömn.

Sov gött! vakna törrt! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0