Trötter i fötter*

Haha, ignorera rubriken ;) kom inte på ngt bättre:P dålig uppdatring idag, jag vet..Men jag har haft plugg, vart istan, kom hem sen, sen har vi haft kalas för kussen. Yea thats are my reason.!!
Men iallfall. Vi hade halvdag i skolan så jag åkte in till stan tillsammans med syrran, sen va jag me henne ett tag innan jag träffade hedvig...Vi gick runt o titta lite iaffärer o myste! Sen fikade vi.. Har saknat henne! Det var alldeles för länge sen vi sågs! Anyway, jag köpte två tisha ;) Från bikbok. Dom är vita, ena lite oversiza med ett peace-märke på, den andra är nått svart/vitt motiv av en tjej.. Snygga i vilket fall ;) Som vanligt har jag inga batterier till min kamera så jag kan inte ta några bilder..Men jag ska fråga tove om jag kan låna hennes Systemkamera :)

O sen, en annan sak som hänt idag.. Jo mina efterlängtade Hunter stävlar kom idag! JIPPIE!! Dom är typ grå/svarta. Lite lite stora, men jag tänkte att om man lägger en sula i så klommer det bli PERFECT + att om man vill få plats med en tjockare strumpa på vintern så är det bra om dom är lite stora..Så dom ska jag osså ladda upp en bild på :)

Förut gjorde jag klart min uppsats vilket var jävligt gött! skönt att bli av med..Även om jag har renskrivningen kvar så har jag ju gjort klart kladden och det är ju en början.. Elr hur?  hmm, jag är faktiskt lite trött. Jag tror jag ska gå o lägga mig nu. Sov så gott & dröm vackra drömmar! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig syster min!

Vått o torrt, tårar och blod...eller hur säger man;P? def inte så iaf...

Puss och Puss

2009-05-28 @ 23:30:30
Postat av: Hedvig

Det var jätte mysigt på stan gumman! har saknat dig med! förlåt och jag var lite jobbig bara, men du är väl van (A)



pusspuss

2009-05-29 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0