091125

Hej. Det är helt sjukt att det nu är mindre än en månad kvar tills julafton. Jag har verkligen panik inför alla köp av julklappar.. Inga ideér på vad jag ska köpa. För samtidigt som man vill att det ska vara ngt personligt så ska det ju faktiskt vara ngt användbart. Men sånt löser sig.

Något jag blir ännu mer deprimerad av är dettta ( nu kommer jag svära lite) JÄVLA FUCKING SKIT-väder! Hur mysigt är det är mörkt och regnar när man åker till skolan, sen när man åker hem från skolan är det mörkt igen och det regnar fortfarande. Om inte mer... Detta vädret tar verkligen musten ur mig! Ingenting är kul. Jag vill kunna gå ut på promenader m.m.

Nu ska jag sluta klaga och titta lite mer på tv. Ikväll är det ngt slags möte i skolan för föräldrar och elever så jag ska iväg på det vid halv sju. Men ni får ha det så bra som det går i detta väder..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0