2010?

Alltså tänkt att det bara är två veckor kvar tills det är 1:a advent! Det är helt sjukt vad allt går fort. Liksom det känn inte som om det var alls länge sen som 2009 började?  Haha, om bara en och en halv månad så här det 2010! Skrämmande hur fort livet går... Men nu till något helt annat. Nämligen plugg! Jo, jag har två inlämningar denhär veckan så jag kommer behöva plugga minst två timmar varje dag! Som ni förstår är det kanske dags för mig att stänga av datorn och ta tummen ur röva och börja plugga? Men jag återkommer lite senare. ;D

Chiao eller Cihao? Hur stavas det? Aja, skitsamma ni fattar..

Två ganska fula bilder på mig faktiskt! Idag har jag en BAD-photoday helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

NEEEJ! BAJS!!!! Johanna får dampryck svenskasaken! OOOO: jag hatar min bokkkk.

iaf... jag borde nog läsa nu.

2009-11-09 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0