DAGENS

Puh, vilket ruskväder det är alltså! Blåsigt och svinkallt. Men lite mysigt är det ändå. Jag och Nora sitter i soffan med varsin kopp te. Hon läser en bok och jag bloggar erl hmrh "pluggar"...Det är egentligen ingen panik för den enda läxan denna veckan är en svenskauppgift tills imon och den har pappa lovat att hjälpa mig med så det är ganska lungt. Något jag verkligen har panik inför är biologi-uppgiften till nästa vecka. Vi ska skriva en sammanfattning om blodomloppet och Blodet med bilder till... :O Men vi får hoppas att det löser sig. :)

Här kommer iallafall för ovanlighetens skull dagens outfit.

Jag fösöker ladda upp en bild till medn det funkar fan inte! ÅH irriterande skit dator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0