En Julsaga <3

Godmorgon lovely's!
Nu när det är så tråkigt väder så är det ett perfekt tillfälle att gå på bio! Slippa tänka på det äckliga höstrusket utanför och omslutas av det härliga bio-mörkret och det härliga popcorn crispet. ;)
Som ni kanske förstår så ska jag och Madde gå på bio idag. Vi hade egentligen velat se Up-engelskt tal 3D men den går inte förräns nio och det är lite sent... Så istället ska vi se " En Julsaga". Jag har sett trailern och jag måste säga att det är fan sjukt hur man kan få det att se så verkligt ut. Liksom gubben har tillochmed porer på näsan?!?

Aja, det ska bli skit kul och mysigt att gå på bio, för det var verkligen länge sen.Och  jag tror vi åker in lite tidigare så hinner vi gå på stan en stund innan. So long baby's!


Ser ni elr!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0