Godmorgon :)

Tjenaretjenare! Jag och Madde är lediga idag från skolan så vi skulle egentligen ta 11-bussen men fråga oss inte vad som hände med den planen. Pappa sa nämligen att han snart skulle åka till stan så vi tänkte att istället för att ta bussen och behöva byta och trixa så åker vi med pappa.. Men detta sa han när klockan var tjugo i elva, alltså för två timmar sen.. När jag säger att jag åker snart menar jag kanske om tjugo minuter elr så. Men lita aldrig på att det är så när en förälder säger så! ALDRIG!

Vi ska fortfarande in till stan men nu kommer vi lagom till att alla stressade julklappshandlare slutar jobbet + att det är lönehelg så jag tror inte att vi kommer vara ensamma i stan direkt. Men nu när vi väntar på att pappa ska göra allt han ska göra innan vi åker så undrar man kanske vad vi ska göra? Ta egobilder såklart! ;D

( Men nu dampar min jävla helvetes dator så jag kan inte ladda upp alla vackra bilder på oss.. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0