I am back!

Tjosan trosan!
Ingen uppdatering igår. Men ibland får det bli så. Och jag tror att ni få som läser min blogg överlever! ;)
Även om jag inte skrev något igår kan jag berätta om gårdagen nu.
Eller vi börjar i fredags, Då sov Madde hos mig.<3På lördag morgon åkte jag in till stan och träffade Lovisa, vi gick lite på stan och myste typ. Och när vi gick in på H&M för att titta in Jimmy Choo´s collektion så fanns det bara fyra plagg kvar! HAha. Det spelar ändå ingen roll för mig. Jag har inte tillräckligt stor budget för att köpa en klänning för 2000kr... Visst det är billigt för att vara Choo, men om man jämför med dom vanliga priserna på h&m så är det en stor skillnad!

Idag är det Söndag och för mig betyder det i vanliga fall, rida, slappa och poweryoga.. Men idag blev det ingen ridning utan bara slappa och poweryoga. Och om det inet varit så skitigt väder hade jag gått ut promenad för lite friskt luft! Fast lite duktigt har jag varit, jag har pluggat inför matte-provet på onsdag. :)


Kommentarer
Postat av: Agnes&LillJohan

Vi läser iaf din blogg. Så vi är två som följer ditt liv. Så du kan sluta skriva få...och istället två:)!!!

2009-11-16 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0