I WANT MY BED!

Hejhej! Snart är höstlovet över och jag är helt slut. Vi kom iallafall tvåa inomhus-natt-cupen! Jag sov u
ca en timma igårnatt.. Så man var ganska död när vi spelade finalen. Igår var jag med Tove och Ebba. Vi tittade på sex and the city och käkade glass. :D
Imorse åkte jag till mirage och red. Ikväll ska jag på poweryoga... Jag är helt död btw! Men innan yoga måste jag få i mig lite käk. Jag vet att jag inte skivit något på nästan hela lovet men det har inte funnits tid!

Här är iallafall några bilder från cupen.. Bilder som jag tagit från Jessica. Ino. I can be a little busig! ;)

HAha, sexig bild på mig...NAT!

Haha! Natte, Frida och jag.


we had a lot of fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0