Sjukling...

Godmorgon alla söta! Hoppas allt är bra med er. För med mig är det lite sådär. Igår var jag helt slut och det kändes som om jag hade feber... så jag bestämde mig för att ta en rehab-dag! Även om jag inte känner mig på topp ska jag in till stan och träffa Hedvig senare idag. Och visst, jag missar några lektioner idag men jag kände att även om jag gått till skolan hade jag inte fått ngt vettigt gjort! Nu är jag hemma och tar det lungt istället. Jag kanske t.o.m pluggar lite...

Jaja, nu känner jag för att krypa ner i soffan och läsa lite. Men ni får ha det så bra!
Pussar & Kramar


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad fin header du har :)

(hur "header" nu stavas) ;o

2009-11-22 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0