Dagens snabba!

Hello sunshines! Egentlgien skulle jag ta 12-bussen men det blev ändrade planer så nu ska jag ta 13-bussen. Shit, jag har massor med saker med mig! Jag fattar inte hur jag ska kunna ta mig ner på cykel med två stora väskor och en bärbar dator? Aja, det måste funka för annars har vi ingen musik ikväll och hur kul är det?
Men skit samma, jag har ju faktiskt ganska bråttom så jag hinner bara lägga upp en snabb outfit innan jag drar iväg.

Haha, om ni undrar varför handtaget är i höjd med mitt huvud så är det för att jag står på knä. Och jag ska inte ha på mig detta ivkäll utan jag ska ha min nya svarta kläning med en bar axel och turkos/guldiga smycken till..

Kommentarer
Postat av: Agnes<3syster

Vacker du är min guldsten!

2009-10-12 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0