Det var länge sen sist...

....eller en dag men det är faktiskt  ganska länge ! Igår var jag hos Helena som sagt. Och som vanligt så var det super mys! Vi tittade på idol och jag måste säga att juryn gjorde ett BIG misstake som valde shlagerbruttan Camilla som ett wildcard.. Asså hur många gånger har dom inte sagt till henne att inte göra så som hon gjorde? Hon gör ju samma misstag GÅNG PÅ GÅNG! och vägrar ta till sig kritik... Nej, fyfan! Moa, Carl ellr någon annan av dom som inte gick vidare var värd den platsen mycket mer!
Eller vad tycker ni?

Idag har jag först varit hemma hos Helena men sen jag kom hem har jag pluggat! Och käkat godis :D För mitt "godislov" gick ut den 1a oktober så nu ska jag möla godis i en månad och sen ska jag börja ett nytt!
Det är ett jätte bra tips till er som känner att ni "förätit" er på godis men som samtidigt inte kan sluta åta utan att ni har något som stoppar er! Lägg fram ett förslag tll era föräldrar och kom överens om hur mycket du ska för ex ett godisfritt år... Då tjänar du pengar och din kropp och tänder mår bättre!
Jag har haft godislov i ungefär två år mett ett uppehåll på ca en månad imellan. Och nu så kan jag inte äta för mycket godis utan att må illa för min kropp är inte van vid det! Och det är ju faktiskt ganske bra ;)







Men nu måste jag back too the plugg! Vi höres bichtes! <3


Haha, min älskade nallebjörn som jag fick av  pappa när jag var liten, som han köpt i london fick vara med i bakgrunden :)

SO- ÄR TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0