DRESSCODE!

Tjenare tjenare! ;)
Papi ringde just och frågade vad han skulle köpa som fredagsmys. Så nu väntar jag på att han kommer hem med min favorit glass "gammeldags vanilj" från gb, plus grädde såklart! Choklad såsen gör vi själva, för det ända an behöver ha i är; socker, vatten och kakao! :D Så jag ska nog klara mig från att svälta ikväll. Men jag har fortfarande inga planer för varken idag elr för resten av helgen än så länge.. Skönt men ändå deprimerande!
Okej, back to what I was supposed to do! Här kommer dagen klädsel. (Även om jag bara hade på mig detta i några timmar innan jag bytte till mysbyxor men aja)



Kommentarer
Postat av: Aggy

Haha, lilla sugerpie, du fick ditt mysis tillslut;) Papap är inte så pjåkig ibalnd duu!!!!!

Love sötnos

2009-10-16 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0