Gooodmooorgooon*

Heeeeeeej! asså ijag vet erkligen inte vad som hände igår.. Jag hade till och med tagit bilder och allt! Men jag glömde faktiskt att blogga.. Haha. Men jag hade en väldigt GO Lördag, om man bortser ifrån att jag var ensam. Eller Nora var iochförsig hos mig en stund. <3
Men den mesta delen av kvällen så var det jag, min godispåse och Sex And The City-boxen som umgicks. Jaa, min syster lånade den till mig och nu är jag fast. Liksom jag satt elr låg och tittade från att klockan var sju till att klockan slog tolv.. ;) Åhh, asså när man ser på det drömmer maan sig bort.. Jag vill också leva så när jag blir stor ;)
Jag vill verkligen åka till New York staden som aldrig sover, någon gång i mitt liv! Och visst, dom lever i en väldigt fejkad värld men det verkar ändå så jäkla mysigt!

Haha, nog om det. Även om jag såg på många avsnitt av SATC-boxen så gjorde jag faktiskt lite nytta också. Jag pluggade och diskade en STOR disk. :D

Men nu hade jag tänkt att återigen låta mig svepas in i New York dimman och fortsätta titta på Sex And The City!
Och btw, här kommer bilderna som aldrig lades upp igår.

Trött and no makeup..

Mums! Godis= Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0