Happy Face :D

Tjoobadoo! Jag är hos Agnes nu, jag sov här inatt. Det var jätte mysigt igår. Trevlig folk, godis, chips och bra musik. Och alkohol men not for me ;)
Vid halv två drog Agnes och hennes pojkvän Johan, Stayan, och några andra ut. Men eftersom jag inte är 18 så satt jag snällt hemma i Agnes lägenhet coh väntade. Det gick någon very bad amerikans komedi på 4an som jag fördrev tiden med. Sen hittade jag en hallonsorbet i frysen som slank ner i magen! :D Agnes kom hem strax efter fyra. Hon gjorde en toast och sen slocknade vi på två röda sekunder!

Vaknade någon gång vid halv ett. Nu har vi käkat frukost och jag tror vi ska ut på en promenad nu... And btw. Jag trodde inte mitt internet skulle funka här men det gjorde det! :D (HAppy)
Puss på gårdagen!


Sötnos pch jag( igår hade jag verkligen en badphotoday!)

Haha, det "sociala paret! ;)

Allt  försvann.. Ingen   vet   vart..

Jag läger upp mer bilder sen, nu ska vi ut och powerwalka! Gothenburg whatch out here comes two babes! HAha, vilket betyder, trötta, osminkade, den ena är bakis och den andra.. ? Jag vet inte. men ni fattar vad jag vill få fram. Vi är helt enkelt inte riktigt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0