Home made!

Hej. Idag har jag käkat något riktigt mumsigt! Vi har nämligen gjort hemmagjorda pizzor. Och om det blir bra då är det så jäkla gott. Jag var lite tråkig och tog bara skinka och ost på pizzan, utöver tomatsåsen då. ;) Men det är ett säkert kort. Mums va gott det blev!

Nu börjar True blood så jag stänga av datorn. Jaag har precis vikt lite tvätt och vart duktigt! Och som lite kvällsgodis till er ska jag visa en jätte fin låt av Natasha Bedingfield.Man känner igen sig så himla mycket i texten! Den är verkligen lyssn värd!




Godnatt pussar!

Kommentarer
Postat av: Linnea knöös

Riktigt bra låt :)

dt är ju den vi alltid har i slutet på dansen på tisdagar ;) <3

2009-10-16 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0