Hurtig? javiisst!

Godmorgon sötnosar! Igår så var uppdateringen kass. Men jag hade en underbar dag på stan med Madeleine<3 Hon skulle köpa en skinnjacka och det gjorde hon! En fin dessutom;)
Jag köpte ett svart bas linne, en tunika och en underbar sjal! Den är helsvart och i tyg, sen så är jätta bred eller man kan ha den typ som en filt... Haha, svårt att förklara men jaf får visa på bild! Nu hade jag tänkt vara hurtig och gå ut i höstrusket och ta en joggingtur, men jag vet inte om jag pallar att gå ut och duscha sen( JA vår dusch är utomhus just nu pga att vi renoverar badrummet, sjukt jobbigt och kallt!) Så jag funderar på att bara ta en powerwalk.. Aja, vi får se! Ikväll ska jag hem till min syster Agnes och några av hennes fina vänner ska också dit! Det kommer bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0