Its time..

for me to go to sleep.. Jag är för trött för mit eget bästa just nu och då blir jag alltid så deppig. Fråga mig inte varför men allt känns så omöjligt. Med allt, läxor, livet, vänner och allting! Och när det känns så, så vet jag att det är verkligen tid för mig att gå och sova på saken! Det brukar faktist kännas bättre när man vaknar. Jag har också bestämt mig för att jag ska ta tag i mitt liv imorgon! Tror faktiskt att jag ska ställa klockan och gå ut på en promenad imorgon bitti. Sen ska jag göra lite läxor och sen... så vet jag inte!

En sak vet jag och det är att mina ögonen går i kors och att jag snart kommer somna här på tangentbordet om jag inte kommer i säng NU! Så puss och sov så gott sötnosar! Imorgon är det en ny dag och livet är härligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0