Jävla Photoshop!

Jag förstår verkligen ingenting! Som ni ser så har jag en väldigt "somrig" header och nu när det är höst och vinter passar inte det så bra. Och jag är ganska trött på den nu. Så därför tänkte jag göra en ny. Men jag vill att den ska se snygg ut! Och jag har inte photosop på min dator så nu när min bror är här så lånar jag hans dator för han har photoshop. Men det är bara ett problem, jag fattar ingenting om någonting! Jag kan inte ett skit i photoshop! Och att allt är på engelska gör ju inte saken bättre. Så jag har gett upp nu och väntar på att brorsan kan hjälpa mig istället! :)

Så förväntar er att det kommer se lite annorlunda ut på bloggen inom en snar framtid! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

maila mig då, du får den för 200 :)

2009-10-21 @ 21:19:46
URL: http://emelisarahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0