LONG TIME AGO!

Hej! Shit jag har inte varit inne på datorn på flera år känns det som. Fast det var nog bara två dar när jag tänker efter?.. aja. Now I'm back in the game! Idag ska blien roligt dag. Först ska jag träffa söta syster och jag tror vi ska käka lunch, sen ska jag åka hem till Hedvig och titta på hennes garderob! HAHA! Sötnos. Och sist men inte minst så ska vi åka hem till mig. Först så måste jag träna för vi har cupp till helgen och jag har bara varit på EN innomhus träning sen uppehållet.

Opps, nu blir det lite HURRY CURRY! Men jag hinner lägga upp en bild på min fina blus som jag köpte igår.. :)


Ljuset gör den inte riktigt rättvis! Den är finare i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: em

hej kolla gärna in min bloppis :)

2009-10-28 @ 20:34:45
URL: http://alaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0