Long time ago!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej! Ursäkta för dålig update idag. Har inte hunnit, men jag kan berätta vad jag hållt hus ;)
Efter skolan åkte jag till stan för att träffa Söta Hedvig <3
Med mig hem fick jag; en kofta, ett sött diadem, en klänning med en bar axel, skärp i ormskinn- imitation, och ett par stumpebyxor ;)
Men eftersom min kamera är urladdad kan jag tyvärr inte visa några bilder på dom! :( Men det kommer!

Dagens outfit i ord: Svarta byxor (VILA), T-shirt med tryck, och en kofta från H&M... Och vet ni vad? Idag var jag så busig att jag hade flätor! ;) Sött faktiskt!''

Men nu ska jag fortsätta titta på den nya dokumentären "inlåst" på 4an. Den handlar om kriminella ungdomar som får testa hur det är att vara i fängelse! riktigt intressant, men hemskt!


Pussar och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0