Over and over again!

Hejsan svejsan! Vad gör ni? Själv sitter jag och tjockar mig genom att äta mazariner! Det måste vara det godaste man uppfunnit? Haha, lite överdrivet men gott är det! Idag hade jag ett ganska stort prov i historia. Jag tror det gick bra! Men jag bävar som fan inför fysik-provet imorgon... Jag kan inte få in det i huvet. Jag har försökt!
Hmm, jag kanske ska försöka en gång till istället för att sittta vid datorn hela dagen?

Men först måste jag bara lägga upp denhär underbara låten! Jay-Z och alicia spelade denhär på Mtv VMA och den var nästan bättre live.. Give it a try!


Men hur tänkte personen som ladda upp videon när han/hon valde bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0