Söndag *

Oh, idag är det Söndag och jag tycker helgen har gott rusktigt fort! Men det gör inte så mycket för vi har ju höstlov nu.. :D Och idag kommer mamma hem efter att hon levt i olika byar i Sydafrika. Det var ngt projekt med hennes jobb... Så ikväll ska vi ha familje-middag/ födelsedags-middag, för mamma fyllde nämligen år i Onsdags och då kunde vi ju inte fira henne!

Jag och pappa ska hämta mamma vid flygplatsen vid ett men min bror Erik, min syster Agnes och hennes pojkvänn Johan kommer lite senare. Vi vill ju att det ska vara fint när mammsen kommer hem så jag och pappa springer runt och städar.. Och det ska jag fortsätta med attt göra nu. Men ha en mysig Söndag och glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0