Stillar sötsuget för stunden..

Jag var så jäkla sugen på glass, en till mazarin förut. Då tog jag istället grekisk yoghurt och sockerfri hallonsylt istället! NU är jag stolt som "TUPPEN" haha. Nu sitter jag här och försöker förstå fysken.. Men jag fattar ingenting och tillslut ger jag upp och börjar typ gråta några krokodiltårar för att sedan försöka en gång till.. :P Jag blir så jäkla frustrerad! Liksom vi har inte ens gått igenom detta på lektionerna! Och svåra ämen som fysik måste man faktiskt gå igenom för att man ska förstå. Eller jag behöver iallafall en genomgång för att fatta lite. Mamma försökte hjälpa mig men jag fattade inte när hon förklarade... :P Så nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så han kan försöka få mig att fatta! GAHHH! Vad ska hatar skolan!!!!! Fan va den gör att man känner sig värdelös ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0