This is strange...

Heeeeeeeeeeej! KOmmer ni ihåg mig? Eftersom jag inte varit inne på datan på evigheter! Aja, det är trots allt lov och då har man inte så mycket tid till att sitta vid datorn. IDag ska jag iallafall åka in till Göteborg men Helena och vi ska gå någon hudvårdskurs.. Jag fattade inte riktigt allt! ;) Men det ska bli kul. Jag kom precis hem från en LÅNG cykeltur. Det var faktiskt riktigt härligt men det hade också varit väldigt skönt att sova vidare...

Nu ska jag fortsätta titta på Sex and the city och sen ska jag ta en dusch. Vi hörs väl om tre år! :D
Nejdå. Men imorgon så ska jag spela inomhus-cup och den håller på hela natten.. Och på Lördag ska jag hem till min syster Agnes.. Och slutligen på Söndag ska jag åka och rida vilket jag inte gjort på evigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0