Vad ska jag göra nu..

...vaad ska vi göra nu... Vad ska jag göra nu, vad gör jag nu? HAha, kommer ni ihåg? Pippi sången?
kanske  bara jag som är efterbliven och får sånna gamla låtar på hjörnan ibland? :P
Aja, det blev ingen ridning för min del idag :( Hon jag rider hos var sjuk så det var ingen mening... Det var väldigt tråkigt eftersom jag inte kommer kunna rida på tre veckor pga att min mamma åker till sydafrika på onsdag och hon kommer vara där i tre veckor! Fatta att hon ska bo i en lietn by in the middle of nowhere helt själv! Jag tror dom kommer ta hand om henne jätte bra men jag är ändå jätte orolig för henne.. Både flygresan och vad som kommer hända där nere.. Men jag hoppas allt går bra! :)

Iallafall. När vi inte skulle åka och rida hade jag inget att göra så jag kom på att jag skulle göra en smink och hår guide! Jag ska visa en typisk sminkning som jag brukar ha och sen så har jag lärt mig göra lockar med min platt-tång så ni ska få se resultatet på dom också. :)
Haha, kul va? ;D Som ni kanske vet så har jag en stor kärlek för smink, naglar och hårstyling.. Men jag kan inte så mycket så jag vill lära mig massa mer!
Men checka in nästa inlägg så får ni se hur jag brukar sminka mig till fest m.m.:) Och det skadar inte att slänga in en kommentar om vad ni tyckte! ;)


En liteen sneak peak! Innan jag lockat håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0