Varför?

Jag gjorde det igen! Idag när jag kom hem från skolan så var jag hungrig så jag går till kylskåpet och möts av.. Två mazariner som skriker till mig: ÄT MIG ÄTMIG! Och snäll som jag är gjorde jag det! Men varför? Egentligen. Aja, nu är dom borta och behöver inte läska mig igen ;) Och förresten! Fysik-provet gick faktiskt helt OK. :) Även om det är jobbigt och tufft när man försöker plugga och inte förstår, så är det så jäkla skönt när man känner att det var mödan värt! Eller man kanske säger det var värt mödan? Aja, ni förstår.
Så nu är det bara att börja plugga tills nästa veckas prov, vilket är spanska och engelska... Många säger att 8an är värst och jag håller verkligen med! iochförsig så har jag inte gått 9an men om man jämför med 7an så är 8an sjukt mycket mer prov, plugg och man har helt enkelt större krav på sig! Men det är bara att ta en bit i taget och verkligen försöka anstränga sig. För alla kan om man bara vill och om man kommer efter blir allt dubbelt så jobbigt!

Haha, här sitter jag och försöker låta som allt är en dans på rosor och att jag aldrig har problem med något men dettta stämmer icke! Klart jag också tycker det är skit jobbigt att ta mycket av sin fritid och planera sina dagar som måste matchar plugg och skola! Men jag tycker att det är viktigt att ta vara på sin chans. Alla får inte dom möjligheterna och chanserna som vi får! Det ska man vara meveten om...
Okej, nu ska jag sluta sitta här och ... Äh jag kom inte på nått bra där, men jag ska iallfall stänga av datorn nu och käka lite food och sen är det poweryoga! Have a nice day all lovely people out there! <3


Bästa syster<3

Bästa bror <3

Och jag :) Syster, bror och jag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0