Beslutsångest!!!

Åh, vet ni? Mitt paket från H&M har kommit! Jag hämtade ut det förut och jag blev så jäkla glad. Men nu när jag sitter här med jackan på mig får jag sånn jävla beslutsångest! Behöver jag den? Ska jag köpa en i riktigt skinn? Ska jag vänta? Är det verkligen en sånn jag vill ha? Kommer jag använda den?
Massa  frågor bara väller över,  och det är super jobbigt även om jag noga vet att det är ett sådan jävla ilandsproblem! Att egentligen behöver jag den inte, egentlgien vill jag ha en i riktigt skinn men den kostar ju tre gånger så mycket!

Det finns så många i världen som inte ens har vatten, mat elr kläder!! Och jag mår dåligt över om jag ska behålla en jacka elr inte?!?! Fyfan vad jag känner mig äcklig ibland...


Här har vi jackan som skapar så stora problem..

Jag tror att kjolen får åka tillbaka.. Känns inte riktigt som något jag egentligen är i behov av...
Jacka: 499:-
Kjol: 199:-

Kommentarer
Postat av: D

Langa en bild på hur den sitter på..

tycker inte det spelar alls någon roll om det är äkta eller inte.

2009-09-06 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0