♥Can't live whit out it ♥

Hej! Idag var den stora prov-dagen ;) Haha, nej men jag har verkligen haft panik inför detta biologi-prov. Men jag tror det gick helt okej... :P
HAHA, som ni vet så brukat jag inte äta frukost på tisdagar för att första lektionen är hemkunspak och då äter jag där. Men gissa vad som hände idag? Jo, vi bakade ka-buffé! Liksom vi delade upp oss i två och två och alla fick varsitt kak-recept.. ;)
Jag har aldrig käkat så mycket kakor Haha! Ont i magen efterätt men just då när man satt o käka kändes allt rätt ;)

Så ikväll blir det träning, och nu blir dt plugg inför matte-prov imorgon + en god kopp té. Vilket jag inte kan vara utan! Alltså.. Té då. Plugget kan jag faktiskt klara mig utan tro det elr ej.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0