Crazzzzzzyyyyy!

Godmorgon :) Elr kanske godförmiddag? Aja, idag är det Söndag och vad är Söndagar till för? Jo: Att maraton-plugga, Städa, Gå på promenad, och Poweryoga...! Vad hände egentligen med lazy sundays? :P
Jag är iochförsig inte en person som gillar att bara inte göra någonting! Men det jag är mest stressad över är faktiskt biologi-provet på tisdag.. Iår har vi fått en ny biologi/no-lärare och han bryter på tyska och stammar... Visst man kan inte hjälpa att man bryter med han kan ju inte sitt ämne? Typ om jag frågar honom en fråga så svarar han typ: Jag tror det, vi kan titta i boken.. ? Men VA?!?! ska han inte kunna svara utan att titta i boken?

Det ända vi gör på lektinerna är att han skriver inanntill från boken på tavlan och vi antecknar det.. Hur mycket lär man sig av det? INGENTING! Och han är dyselektsi, jag vet inte riktigt hur det stavas men ni fattar..
Men det kommer nog inte gå bättre att klaga så jag får skita i alla usla anteckningar och plugga rakt från boken och hoppas att det räcker..


Usch, nu när jag tänker på detdär blev jag på dåligt humör men NEJ det ska inte förstöra min dag! Nu ska jag vika tvätten( Denna helgen har jag faktiskt varit snäll och hjälpt till med disk åså).. ;) Inte jätte vanligt men ibland händer det!
nÄR JAG ÄR KLAR MED TVÄTTEN SKA JAG UT PÅ EN HÄRLIG PROMENAD! Och det lovar jag er mina vänner, Nu SKA jag verkligen ut.. Jag har varit nära många gånger men har alltid fått förhinder. Men NU! ;D

Denna säta lurvisen tänkte jag skulle få hänga med ut på min promenad..
Ha en härlig Söndag Sötnosar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0