Dagen i ord!

Hej, kom hem precis! Jag har ju vart i Göteborg med Emma hela dan :) Det har varit jätte myisgt! Jag och Emma var nära kompisar förut men när högstadiet började hamnade vi i andra klasser och gled helt enkelt i fårn varann! Så det var väldigt kul att hitta på ngt, det var på tiden! :)
Men eftersom barnbidraget kommer imorgon så är jag jävligt pank så jag har bara kikat runt lite och såklart hittade jag massa fint, vilket man alltid gör när man inte kan köpa ngt! Fast jag åker in till stan imorgon efter skolan igen för jag la undan en tröja idag som jag ska köpa :)

Här kommer dagens outfit, fast det är gamla bilder... Men jag har på mig samma saker ;)

Och såhär såg jag ut i håret men jag har utsläppt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0