Flummig update

Hehej, jag måste bara säga att jag nog aldrig varit såhär trött! Men jag har haft det riktigt bra idag. Först så åkte jag in till stan med mamma :) Sen så köpte jag tröjan jag la undan igår och en ny mineralfoundation från the body shop-den är samma som jag hade förut och den kostar 335:-..

Nästa gång jag åker in till stan så ska köpa en mineralrouge också... För det känns onödigt att köpa mineralfoundation och sedan använda en rouge med massa dåliga ingredienser!
Jag har tittat lite på Maybilline's mineralrouger men jag har aldrig testat dom så jag vet inte om den är bra..
Någon som testat och vet?


Aja, jag skulle ju berätta om vad jag gjort idag! ;) Haha, men efter att vi köpt det mötte vi pappa och så gick vi och käka på en grekisk restaurang.. Super gott men fanken va mätt jag blev och självklart så ska jag ta en stor efterrätt med glass, chokladsås och grädde till!

När vi käkat klart skulle pappa gå på ngn teater-premiär så jag och mamma gick på en spontan bio! :) Jätte mysigt.. och vi såg på "Prinsessa". Den var jätte bra och jag tycker verkligen det är en film man borde se!
Och vet ni vart jag är nu? Haha, när vi skulle åka hem ringer min syster från hennes jobb och vill att jag kommer och håller henne sällskap tills hon slutar.. Och snäll som jag är sitter jag här nu på hennes kontor och är ett sällskapsdjur ;) Och jag är så trött så ögonen går i kors!

Såhär pigg och glad är jag inte just nu.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0