*FREDAG*

Heeeeeeej! Jag är lite stolt över mig själv just nu! För gissa när jag börjar? Jo, klockan tio, och jag har redan duschat, tagit på mig kläder och nu sitter jag o käkar frukost.
Och egentligen så kunde jag sova tills nu, men istället har jag ju god tid på mig att sitta här en stund och skriva.. :)

Ikväll så ska jag som sagt först fika med systern och brordern!;) Sen så ska vi på vernisage... Och jag tror jag vet vad jag ska ha på mig.. Men vi får se!
Eftersom vi bara har en lektion på fredagar brukar jag gå hem driekt istället för att käka i bamba, men idag är det tacobuffé och det kan man ju inte missa! Så jag och Madde (tjockisar som vi är) är kvar en stund i skolan och käkar. Sen måste jag cykla hem och göra mig iording inför ikväll!
Jag ska försöka hinna lägga upp en outfit för ikväll men kan inget lova ;) Haha! ;D
Men ni får ha en underbar Fredag, Pussar & kramar!<3


Haha, jag och Alice<3 när vi var på kryssning i kroatien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0