Godmorgon Tisdag ;)

Idag kunde jag sova lite längre eftersom jag inte behöver äte frukost idag. För min första lektion är "hemkunskap" så då käkar vi där... :) Skönt med lite sovmorgon (ungefär en halvtimma)... ;)
Men en halvtimma kan kanske göra mycket då jag har vääldigt lång och seeg dag framför mig.. Vi har bara 15min högst som rast och det hinner man inte så mycket på..

Iallafall, efter skolan så måste jag åka och köpa en almenacka och bokinslagningspapper ( låångt ord). ;)
Jag tycker det är svårt att välja almenacka, den är ju faktiskt väldigt personlig! Samtidigt som kan kanske ska asatsa på en vanlig klassisk i skinn, kanske man ska ta en rolig med mönster... En gång hade jag en dä man skulle sätta in bilder i en plastficka som framsida. Mer presonligt än så kan det faktiskt inte bli! :D
OJ! Klockan tickar, hörs later bby! <3

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag (:

2009-09-01 @ 15:09:34
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0