Göteborg med Madeleine<3

Hejsan svejsan sötnosar!  Jag har jaft en supermysig dag på stan med Madde idag :) Även det började med att jag kom på att jag glömt mitt bankkort hemma... Det löste sig som tur var för min underbara syster som vi mötte kunde låna ut till mig sålänge! <3
Madde skulle köpa en skinnjacka och converse men det blev inget av det! Vi gick i ALLLA affärer men vi hittade ingen skinnjack, eller jo en men den fanns inte i hennes storlek så hon ska köpa den om två veckor.... Och några converse fanns inte heller i rätt storlek..:(
Jag köpte en mineral rouge från Isadora.. Den är nog helt okej men jag tror inet den är riktigt lika ren från skit som ex: id elr bodyshops.. Och eftersom min mascara är helt slut så köpte jag en ny. Expediten tipsade om denhär:

Så jag köpte den... Har ni testat den? Är den bra? :)

Nu ska jag gå och sova.. Jag är helt slut efter en lång dag på stan och fotbollsträning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0