Jag är nog världens sämsta!

Fy, jag känner mig så dååålig! Igår så uppdaterade jag nästan ingenting.. Men när jag väl skulle göra det så funkade inte internet. :(
Men jag gör en lång historia till kort, igår åkte jag, Nora och Tove in till stan efter skola. Jag ville nämligen titta på en jacka från ZARA innan jag bestämde mig för den från h&m och jag vet verkligen vilken jag vill ha nu! Den från ZARA! Men den fanns såklart inte i min storlek så jag ska ringa dom på torsdag när dom får en nyleverans och fråga om den kommit in i nya storlekar... Det jag gillar med den från ZARA är att den inte är så superkort och den är bekvämare på.. Jag vet inte vad jag ska säga mer, jag blev helt enkelt kär!
HOPPPas, Hoppas hoppas att den kommer in på torsdag! :D Om den för gör det så köper jag den och sen kommer det bild på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0