Jag fick ett ryck...(ett bra sådant!)

Ja, när jag tittade in i min garderob och såg alla klänningar/kjolar och sedan ut i fönstret och så regnet ösa ner kände jag att det var något som inte stämde!
Så jag rev ut alla klänningar, kjolar, shorts m.m och vek ner det i en stooor kasse som ska upp på vinden. Då var min gardeob ganska tom men då gick jag och hämtade alla höst/vinter-kläder och då blev det inte lika tomt i garderoben kan jag säga! ;)

Nu är det jävligt gött att ha det gjort men just då när hela rummer var begravt av kläder så var det ganska svårt att se någon ände i det hela.. Men nu är det gjort och jag är stolt! :D


Såhär såg det ut när jag tagit ut alla sommarkläder!(Snyggt och prydligt)

Men då såg det dock inte så prydligt ut i själv rummet!



Såhär är garderoben nu när alla höst och vinterkläder har lagts in.

Nu är det också lite finare i mitt rum!


Kommentarer
Postat av: AgnesSyster

Måste bara tillägga snygga kuddar syster;)

Love

2009-09-09 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0