Slappa söndag!

Fast inte för mig! Eller det brukar kanske vara så men inte idag. Imorse åkte jag och red på den bästa hästen i hela världen! Kalla mig töntig eller hästfreak för jag vet att jag inte är det, men jag älskar vekligen denna hästen! Han luktar så gott! Och är världens mysigaste och väldresserade häst! Så enormt duktig och smart!
Jag  har ridit på Mirage (uttalas mirache) i över ett år nu ocj jag kommer ihåg när jag red på honom dom första gångerna.. Jag kände mig så usel när jag bara skumpade runt i sadeln hit och dit... Men nu när jag känner honom och vet hur jag ska få honom att gå i "form" som det kallas är allt så mycker roligare. Och jag blir alltid lika glad när jag lyckas få honom å precis som jag vill!
Okej nog om det!

Förutom att jag ridit idag så ska jag på Poweryoga ikväll. Det ska blir superskönt och jag slipper kanske träningsvärk från ridningen imorgon? Haha, man ska inte hoppas för mycket! ;)
Nu ska jag dricka te med my family :) Ha en underbar söndag!


underbara lilla häst!<3


Min älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0