Alice in wonderland...

Heeeej sunshines!
Dålig närvaro från min sida igår, men så kan det gå ibland. Igår hade jag en fantastiskt trevlig dag med underbara tjejer! Jag, Nora, Joanna, Maja, Anna, Antonia & Jessica. Först var vi på Café villekulla och åt deras kakbuffé. Kakbuffen i sig var kanske sisådär (helt ok) men cafét var hel mysigt! Väldigt många mysiga detaljer, mycket hemtrevligt och mysigt! :) Sedan strosade vi runt på Göteborgs gator och njöt av det vackra vädret.

Vi hade egentligen hoppats på att vädret skulle vara lika fint idag som igår men icke sa nicke. Ifall det varit fint väder skulle vi grilla ute på saltholmen.. Men inte hängde vi läpp för det. Varför inte grilla hemma hos ngn istället? Varför inte här hemma hos mig? ;)

Så tjejerna kom hit vid tolv oså började vi grilla på altanen i en engångsgrill.. HAHA! :D Låter lite knäppt, men det gick fint fint! Men grillpartyt får fortsätta utan mig för jag och syster ska se på "Alice in wonderland" ikväll så vi ska dra in till stan nu. :)

Jag sover i stan inatt så jag kommer ej hem ikväll och imorgon blir det en runda på stan med sötaste Maddisen!



Antonia, Anna, Nora & Joanna.. :) ( Maja & Jessica kunde ej komma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0