Ångest...

Idag är det lördag och imorgon är det söndag. Sedan är det MÅNDAG och skolan börjar igen. Back to hell rent ut sagt. Det finns nu inga lov att se fram emot, förutom sommarlovet, och inte heller så många röda dagar bortsett från helgerna då. När jag tänker på hur många prov och inlämmningar jag har framför mig vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna. Ångest, ångest & ångest.. Men allt löser sig, right?

Nu till något roligare. igår träffade jag upp Madde på stan. Jag har saknat henne så mycket, vi träffas ju varje dag i skolan men har knappt träffats under lovet. Så det var superkul att träffa sötnosen! Vädret var också helt underbart och det kändes verklgien som om våren var här på riktigt!

När vi kom hem gjorde jag & Madde pizzabullar till oss som var grymt goda! Vi hade fyllt dem med pesto, soltorkade tomater & mozarella! Mumma kardemmuma alltså! :D Sedan joinade Nora oss och vi tittade på en halvkass men underhållande film. Coyote ugly heter den och Tyra Banks är med och gör en liten roll. :)

Imorse vaknade vi väldigt utvilade efter 11 timmars sömn.. haha. Sedan följde jag & Nora Madde hem. Och nu ska jag ut och jogga. ;)

Puss!





Våra supermumsiga pizzabullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0