DAGENS

Innan jag lägger upp dagens outfit så behöver jag skriva några ord. Först så måste jag säga att det var en äcklig mördarträning idag! Fy faan, aldrig varit så nära på att spy. Nu vet ni.

Nu till en helt annan sak. Som nämligen handlar om morgondagen. På vår skola har vi ibland temadagar. Någon gång har vi haft crazy hairday en annan gång Haloweendag. Dessa dagar anordnas av kamratstödjarna, och jag är en av dem. Så imorgon är det en ny temadag, denna gången blir det något så roligt som tvärtomdagen. Det menas att om du är tjej så ska du klä ut dig till kille och tvärtom om du är kille. Haha. Det är såklart ingen som blir tvingad elr så utan det är mer en kul grej. Men eftersom jag är med och anordnar detta är det min plikt att klä ut mig. Och kära vänner. Imorgon, jag kommer se så jävla äcklig ut. Så sliskig och sunkig... Tänk er, skinnväst, nätlinne, skjorta, mustasch, ring i ena örat, en härlig hästsvans på det och där har ni min outfit! HAHA!

Jag ska alltså gå såhär till skolan, helt sjukt och helt emot min vanliga principer. Men skit samma. Det är bara att tuta och köra.. Men undra hur många blickar och kommentarer jag kommer få höra?

Självklart kommer bildbevis! Men nu till dagens, dagens outfit.







Jeans: Monki
Fjällräven kånken: Naturkompaniet
Skärp: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0