Det röda eller det svarta, eller varför inte det rosa? Det är den stora frågan ♥

Även om jag har plugg som ligger på hög kan jag inte plugga. Jag känner ingen motivation, och då går det inte. Så just nu fördriver jag tiden med att lyssna på musik och ta kort på mina nagelsaker och nagelack... :) Nu när jag är klar med nagelolja, filning och handcreame, är den stora frågan som alltid är lika svår. Vilket lack ska jag välja?

Jag älskar att hålla på med mina naglar. Alltså jag hatar att gå med äckliga & skabbiga naglar. Eller när man har typ tre långa naglar och resten korta? Det är det värsta jag vet! Okej inte det VÄRSTA men jag tycker inte om det. Då har jag hellre alla naglar korta och fräscha. Jag har absolut inte ngt emot långa naglar, men då måste man verkligen sköta dem annars ser det bara häxaktigt ut. Tyvärr är det ngåot fel på mina naglar, de kan typ inte bli långa. Finns det något vitamtillskott man kan köpa för sånt? ♥




Här har ni min nagellack-samling för tillfället.. Jag förvarar alla min nagellack i min converselåda. haha


Jag har såklart några favoriter..

Här har vi mitt underbara nagel-etui, detta fick jag av pappa när han vart i Venedig...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0