Förresten...

Godmorgon. Jag satt och lyssnade på låten nedan när jag skulle skriva ett inlägg och kände att jag var tvungen att slänga upp den här på bloggen, och då glömde jag att skriva själva inlägget! Visst, även om den är inte super ny, så är den enligt mig, underbar!

Idag är det tisdag och jag har påskloooooov! Underbart, verkligen, men förut kändes det som om jag hade hela veckan fullbokad. Nu sitter jag här och har inget att göra jue? Eller jag har saker att göra ex. städa klart rummet, ringa ngn kompis, och även om det är träning ikväll skulle inte en promenad skada... Så även om jag sitter här och känner mig tråkig och osysselsatt har jag faktiskt ganska många alternativ att välja emellan. Inga jätte roliga dock. Och jag känner mig jävligt omotiverad..

Nej fy fanken, nu ska jag ta och rycka upp mig lite! Jag ringer Madde och frågar ifall hon är på en liten promenix.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0